رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

سال نو مبارک

 

سلام سلام سلام

سال نو را به همتون تبریک می گم

 

امیدوارم سال خوبی داشته باشید

و امسال به همه آرزوهاتون برسید

 

به مناسبت سال نو از امروز بخش دوست یابی و ازدواج را راه اندازی

می کنیم 

 

هر کس که مایل است در این بخش شرکت کند مشخصات کاملش را به

 

همراه آیدی یا شماره تماس در بخش نظرات برای ما ارسال کند

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://mojazaat.blogfa.com

سلام تو نمیخوای به من یه سری بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟
بی معرفت!!!!
آپ کردم ....خوشحالم کن

محمد دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://mojazaat.blogfa.com

سلام
چه جوری روت میشه تو چشم من نگاه کنی و بگی علیک سلام؟؟؟
هان؟؟
سرتو بگیر بالا!!!
برا چی یه سر به من نمیزنی با معرفت؟؟؟
بهونه نیار که خوشم نمیاداااااا؟؟؟
اصلا باهات قهرم !!!
فقط بدون خیلی........
آره

سلام محمد جان
من چند وقتی گرفتار بودم آپ نکردم.
به زودی بهت سر میزنم
هر آپ شدی بهم خبر بده
با تشکر محمد

سبیده چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

ح چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

من دانشجوی پزشکی هستم ۲۱سال دارم دخترم .

تحصیلاتتون در چه حدی هست؟

با سلام و تشکر از اینکه به وبلاگ من اومدی
من دانشجوی کارشناسی هستم
شما که اطلاعات تماس(آیدی یا وبلاگ از خودتون ندادید)
منتظر حضور سبز شما هستیم
موفق باشی
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد